Fatta mod

2020-11-06

Open Doors Day
Välkommen att vara med på Open Doors Day - Sveriges största konferens om förföljda kristna!

7 november kl 14:00 - 21:30

Open Doors Day är en ny, årlig konferens med fokus på den förföljda kyrkan. Konferensen arrangeras alltid andra helgen i november, i samband med International Day of Prayer for the Persecuted Church.

Talare från den förföljda kyrkan medverkar live i sändningen.
De delar sina personliga berättelser, vi ber tillsammans och inspirerar varandra att fortsätta stå fasta i tron.

Sändningarna når du via hemsidan till Open Doors: https://www.open-doors.se/odday

Där hittar du också program och all information du behöver för dagen.

Årets tema: Fatta mod

Vi vill uppmuntra våra förföljda syskon att fatta mod, mitt i mörkret.  Vi är övertygade om att våra förföljda syskon också kan hjälpa oss att fatta mod, och bli styrkta i vår tro.

Välkommen!