11-kaffe med pastor Åge

2021-01-31

Tisdag 2 febuari får vi digitalt besök på 11-kaffe med pastor Åge av Rickard Lundgren, evangelist i Equmeniakyrkan och som varit med och planterat många församlingar de senaste åren.

Idag är han församlingsgrundare i Region Svealand och har mycket härligt och inspirerande att komma med. Vi ser fram emot ett gott samtal mellan Rickard och Åge denna förmiddagen. Det kan ge oss glöd och inspiration till att vara kyrka anno 2021.

Du är varmt välkommen att vara med oss på din dator, platta eller telefon. Roligt om vi kunde bli ett fint gäng som vågar sig på att vara med. Du kommer inte att ångra om du kommer med!

Du kopplar dig på med den här länken.

Om du är osäker på hur du ska göra så kolla in den här två minuters instruktionsfilmen först.