Torgmöte med hopp

2019-07-21
Åge Eriksen, Johnny Videgren och Arild Töften spred hopp från Nygårdstorgets scen.

Det blev ett lyckat torgmöte på Nygårdstorget när Åge Eriksen, Johnny Videgren och Arild Töften samt Hoppet framträdde med sång och musik och vittnesbörd. Många hade samlats för att lyssna men drog sig mot skuggan längs butiksväggarna då solen gassade. Jag är fri, Lugna hamn, Ovan där och Glöm inte bort att änglarna finns var några av pärlorna som spred glädje på torget. Hoppet fortsatte sedan gemenskapen i missionskyrkan där det blev kaffe och smörgås. Musikerna begav sig därefter iväg för att sjunga på Granåsgården och Björkåsen samt Greagården på kvällen.