Gudstjänst 21 mars

2021-03-21

I söndagens gudstjänst predikar pastor Åge utifrån Romarbrevet 8:1-4 och Lisa Stavvik Hitti står för sången och musiken.

Så finns nu ingen fördömelse för dem som är i Kristus Jesus.  Ty livets Andes lag har i Kristus Jesus gjort mig fri från syndens och dödens lag. Det som var omöjligt för lagen, svag som den var genom den syndiga naturen, det gjorde Gud genom att sända sin egen Son som syndoffer, han som till det yttre var lik en syndig människa, och i hans kropp fördömde Gud synden. Så skulle lagens krav uppfyllas i oss som inte lever efter köttet utan efter Anden.

Bengtsfors Missionskyrkas verksamhet finansieras med frivilliga gåvor.

Vill du vara med och bidra?

Producerad i mars 2021 av Bengtsfors Missionskyrka och Bloms Ljudteknik