Tillbakablick 2020

2021-01-02

Så här i början på året så gör vi upp status för året som har gått. Rapporter skrivs och räkenskaper slutförs.

2020 blev ett år med mycket digital aktivitet för Bengtsfors Missionskyrka. Vi har haft gudstjänster, kvällstankar, livesändningar och flera andra inslag.

När vi ser på allt vi har lagt ut på vår Youtube kanal är det överväldigande hur många som har varit med på våra sändningar.

På tv kanaler kommer repriser av de mäst sädda inslag och program. Här får du det programmet som har desidert fläst tittare med över 1.500 tittare. Här får du ett återseende av Sommarkväll med dragspel och sång på Talludden.