Fin sånggudstjänst med Sarah och David

2019-07-02

Sarah och David Åström från Arvika gästade kyrkan i söndags och stod för en fin sånggudstjänst. Det var nästan på dagen ett år sedan deras förra besök och de var tacksamma att få återkomma. Det blev en uppbyggande stund där både sångerna och Sarah talade till de som samlats. O, store Gud, Nåd över alla gränser, Han går aldrig förbi, och Lägg det där var några av sångerna.

Sarah och David Åström presenterade också sin första gemensamma cd som fått namnet "Djupt från hjärtat". Den består av sånger som berör och som betytt och betyder mycket för dem.

Paret satsar nu på sin kallelse på heltid och reser runt i hela Sverige. Nästa vecka medverkar de bland annat på Löttorp och Bödagården på Öland. Det blir också en hel del sång på olika torg i sommar. Däribland i Årjäng på lördag, 6 juli. I vecka 30 sjunger de och spelar på Evangeliesenterets Landsstevne i Österbo utanför Halden.