Allt börjar någonstans

2020-03-22

Söndagens gudstjänst 22 mars 2020.

Allt i livet börjar någonstans. Vi föds in i världen och nya saker händer som får betydelse för oss. Men historien är också med och formar våra liv och vårt tänkande.

Den här söndagen blir det ingen gudstjänst i kyrkan som vi brukar ha men vi vill ge dig en digital gudstjänst som du kan se och ta del av här. Pastor Åge predikar över rubriken var inte rädd också i dag.

Dela gärna den här länken med dina vänner så vi så många som möjligt kan ta del av gudstjänsten och känna gemenskap fast vi sitter var för oss.

Kom ihåg att det går att ringa oss i kyrkan om du vill prata. Pastor Åge når du på 072 244 46 71.

Gud välsigne dig!