Var inte rädd

2020-03-29

Gudstjänst 29 mars 2020

Mer än någon gång är det viktigt att ge varandra hopp och Bibeln är full av ord och hälsningar till oss om att vi inte behöver vara rädda. Gud är med också när allt och alla ser ut att svika. Gud sviker aldrig någon! Gud kan du lita på när stormen rasar på riktigt.

I dagens gudstjänst sjunger Anna och David Larsson den fina sången ”det enda som bär”. Vi känner på tacksamhet och glädje över att få dela det här budskapet med dig i dag. Vi ber om att det skall tända hopp i dig.

Rubriken för dagens gudstjänst är ”Var inte rädd”

Bengtsfors Missionskyrkas verksamhet finansieras med frivilliga gåvor. Vill du vara med och bidra? Swisha: 123 502 12 17 BG: 106-8691 Tack för din gåva!